AZ EGÉSZSÉGED, AZ ENERGIASZINTED 10+1 PARANCSOLATA

2019. július 10. Sebeők Sarolta

Az első és legfontosabb: „Az vagy, amit megeszel!” , tehát táplálkozz és ne csak egyél! Kerüld a feldolgozott, kész-, vagy félkész, adalékanyagot vagy tartósítószert tartalmazó ételeket. Fogyassz minél több hazai idényzöldséget, gyümölcsöt! Ha úgy érzed gyakori a puffadás, rossz az emésztésed, akkor javaslom, hogy vezess étkezési naplót, amibe a tüneteidet is feljegyzed, majd keress fel egy szakembert, aki segít a továbbiakban az étrended összeállítani. Ha életmódot váltasz, akkor elkerülheted a jojo-effektust, energikusabb és egészséges lehetsz.     

(TEST)SÚLYOS KÉRDÉS: ÉLETFOGYTIG JOJÓ?

2019. június 30. Marton Éva

Kíváncsi vagyok a véleményetekre a következő témában! Elmondom, hogy mit gondolok a közutálatnak örvendő, fogyókúrázók legnagyobb ellenségéről a Jojó-effektusról.

A HÁZASSÁGI VÁLSÁGOK EGYIK LEGGYAKORIBB OKA

2019. június 27. Ábrahám Adrienn

Amikor elkezdtem házassági és párkapcsolati tanácsadóként dolgozni, azt hittem, afféle kommunikációs tanácsadó leszek, hisz akkoriban mindenhol azt harsogták: a kapcsolatok leggyakoribb problémája a nem megfelelő kommunikáció. Mivel ez logikusan hangzik, miért is kételkedtem volna ebben? Idővel azonban kezdett körvonalazódni előttem, hogy van itt egy másik alapprobléma, ami miatt gyakran nyomják le a kilincset a házaspárok a párterapeutáknál. Íme hát a kapcsolati krízisek egyik leggyakoribb oka Magyarországon!

NYÁRON SEM ÁLL MEG AZ EDZÉS!

2019. június 18. Sebeők Sarolta

Szerencsére imádok futni, így a hajnali futás alap. De ez nem elég, ahhoz, hogy kellően kifáradjak, hogy az izmokat is megdolgoztassam, ahhoz többet szeretnék.